The Craft Bostoen Header

Thuiskomen, da's Bostoen

De klant

Bostoen NV is al meer dan 40 jaar de place to be voor betaalbare en duurzame woonoplossingen. Zowel huizen als appartementen. Het familiebedrijf bouwt voor iedereen een plek om thuis te komen.  Thuiskomen, da’s Bostoen.

De opdracht

Een website waar bezoekers vlot hun nieuwe woning of appartement vinden. Dat vraagt niet alleen een snel en overzichtelijk platform, maar ook een zoekmodule en filtering die op elke vraag een antwoord geeft. Dat antwoord bestaat uit de juiste info, een vooruitstrevende visualisatie van verkavelingsplannen en een probleemloze interactie tussen de klant en Bostoen.

The Craft Bostoen Devices

Verkavelingsplan en Google Maps worden één

Op een verkavelingsplan je nieuwe woonst inbeelden is niet zo gemakkelijk. Maar dat losten we op door de verkavelingsplan te integreren in de satellietbeelden van de bekende Google Maps. Inzoomen, uitzoomen of verslepen, de bekende Google Maps functionaliteiten blijven bestaan terwijl het verkavelingsplan juist geïntegreerd blijft. Zo kom je pas écht te weten waar je gaat wonen.

Filteren, filteren en nog eens filteren

Een bezoeker op de website van Bostoen zoekt een nieuwe woonst. Geen gemakkelijke zoektocht. Daarom hebben we het zoekproces op maat van de bezoeker gemaakt. Iedereen kent de mogelijkheid om met een slider je budget aan te passen. Maar wij zijn verder gegaan met een uitgebreide filtering mét duidelijke iconen. Zo vind je meteen wat je wenst en heb je des te sneller een match met je nieuwe woonst.

The Craft Bostoen Filter

Lightning speed

Navigeren op de website van Bostoen gebeurt snel. Razendsnel. Zeker als je weet dat er tientallen woonprojecten met bijbehorende foto’s, info en pdf-plannen worden ingeladen. Maar gebruiksvriendelijkheid én een vlotte zoektocht waren enkele van de belangrijkste doelen voor dit platform. Missie volbracht!

Wat doen je bezoekers?

Natuurlijk is een website niet áf bij het online gaan. Het verzamelen van data om de gebruikersdata constant te verbeteren is een must. Met Google Tag Manager en Google Analytics verzamelen we gebruikersdata die ons wat leert. Wat lezen bezoekers, op wat klikken bezoekers? Welke specifieke pdf-plannen worden bekeken en hoe vaak? Zo komen we niet alleen te weten hoe we de ervaren op de website kunnen verbeteren, maar ook hoe Bostoen haar aanbod nog een extra stapje hoger kan brengen.

Klinkt onze aanpak interessant?

Twijfel niet om ons te contacteren. Vul onderstaand formulier en we contacteren je zo snel als mogelijk!

Let's get this party started!